سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش عمده لباس زیر زنانه در اصفهان

 

پخش عمده لباس زیر زنانه در تهران

تبلیغات

به نظر می رسد پیام مثبت بدن حتی با گذشت سالها نیز درحال قویتر شدن است   . در سال 2016 ، برچسب نیوزیلندی Lonely وقتی Lena Dunham ، خالق / ستاره دختران و جمیما کرکه ، ستاره دختران ، در مبارزات انتخاباتی خود در تصاویر بدون روتوش ، جلب توجه کرد . به همین ترتیب ، برچسب لباس زیر مینیمال Baserange به سیاست بدون روتوش در عکاسی خود افتخار می کند

پخش عمده لباس زیر زنانه در تهران . ماریا یونگ ، بنیانگذار خط لباس زیر بدون لباس و لباس شنا Marieyat معتقد است که لباس زیر "تمام احساس راحتی و اعتماد به نفس در بدن خود است و نه تغییر شکل چهره شما با فشار دادن یا صاف کردن دارایی".

پخش عمده لباس زیر زنانه در اصفهان

حتی بازار لباس فرم نیز خودش را به چالش می کشد. در ماه اکتبر ، Heist ، یک برچسب بریتانیایی که نام خود را با جوراب شلواری های پیشرفته در محدوده هفت رنگ پوست و بدون بند کمر حفر کرده است ، یک کمپین آنلاین به نام #NoThanx راه اندازی کرد ، که برای آن فیلمبرداری از کمدین ها از جمله Instagram احساس سلستر باربر در تلاش برای مبارزه با لباس های بدن سخت برای گفتگو. 

پخش عمده لباس زیر زنانه در اصفهان .

پخش عمده لباس زیر زنانه در تهران

این (به طور طبیعی) پیش از راه اندازی لباس فرم خود بود. این توسط نوآوران اسکاتلندی ، لباس پوشیدن ، Fiona Fairhurst ، که لباس شنای FastSkin را برای Speedo اختراع کرده است ، طراحی شده است و به جای استفاده از درزهای دوخته شده و بدون نوارهای الاستیک ، از فن آوری فیلم استفاده می کند تا لباس زیر به جای خلاف آن با بدن حرکت کند و باعث ایجاد لباس شود. افزایش ناراحت کننده دمای بدن.

پخش عمده لباس زیر زنانه در اصفهان

 پخش عمده لباس زیر زنانه در تهران

برای مشاهده محصولات و ثبت سفارش کلیک کنید.

منبع : irteammode.com